FAQ - Spørgsmål og svar

 

Er produkterne hos BilligParfume.dk ægte og originale?

Ja. Alle vores produkter i shoppen er 100% originale autentiske og ægte mærkevarer. Vores leverandører er nøje udvalgte og vi har et tæt samarbejde med dem alle. Vi tager stor afstand fra kopi produkter, da de på ingen måde kan tåle sammenligning i kvalitet - og det er vigtigt for os at forhandle godkendte produkter, der lever op til alle krav og gældende dansk lovgivning. Din sikkerhed for ægthed og kvalitet! Vi samarbejder både med danske distributører og udenlandske EU leverandører.

 


SPØRGSMÅL TIL SIKKERHED & BETALING:


Er I en e-mærke godkendt webshop?

Ja, BilligParfume.dk er e-mærke godkendt og kontrolleret.
Emærket er den danske certificering og mærkningsordning for sikker nethandel, så du kan føle dig tryg ved at handle hos BilligParfume.dk. Læs mere om e-mærket her

Er det sikkert at handle hos BilligParfume.dk?

Ja det er altid sikkert at shoppe hos pigerne fra BilligParfume.dk
Ud over at være en e-mærket webshop, følger vi naturligvis alle krav indenfor dansk lovgivning. Ved betaling med betalingskort kommer du sikkert igennem en betalingsløsning som er krypteret med en SSL-kryptering og godkendt af NETS og Tellers via Bambora Online ePay Payment Solutions.

Kan jeg betale via bankoverførsel?

Det er muligt at betale med bakoverførsel, men da din ordre skal behandles manuelt, skal du derfor først kontakte vores kundeservice, der kan hjælpe dig videre. Vil du betale din ordre via en bankoverførsel, skal du sende os en mail med de varer du ønsker at købe. Vi opretter herefter en ordre og sender den til dig på mail. Herefter skal betaling ske til: Bank: Jyske Bank Reg: 7018 Konto: 0001026942 Kontoindehaver: BilligParfume.dk Tekst: Dit navn og ordrenummer bedes anført i teksten. Ved betaling med bankoverførsel skal du være opmærksom på, at leveringstiden grundet den manuelle arbejdsgang kan tillægges 1-2 hverdage.

Kan jeg betale med ViaBill og faktura?

Ja, når du kommer til betalingssiden, vil ViaBill vises som mulighed, det er ligeså nemt som at bruge betalingskort. Du kan læse mere om ViaBill her.

Kan jeg betale med Mobilepay?

Ja, du kan betale med Mobile Pay hvis du har et dansk betalingskort tilknyttet din mobilepay konto. Det vises som en mulighed, når du kommer til betalingssiden.

Er jeres priser inkl. moms?

Ja, alle vores priser er oplyst inkl. 25% dansk moms.


FORESPØRGSLER PÅ PRODUKTER & MÆRKER:


Jeg kan ikke finde den parfume jeg vil have - hvad gør jeg?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til at finde en bestemt duft. Der kommer løbende nye parfume ind på vores hjemmeside - så hold godt øje med nyhederne. Du kan evt. tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor blandt andet netop nyheder introduceres. Du kan tilmelde dig lige HER. Som udgangspunkt kan vi hjælpe dig med stort set alle parfumer og brands, så kontakt os gerne, hvis du ikke kan finde lige netop den duft du leder efter. Du kan også lade dig inspirere i vores duftguide som du finder her

Kan jeg få en duftprøve inden jeg køber parfumen?

Nej det kan vi desværre ikke tilbyde. Men vi håber du har mulighed for at dufte til parfumen på anden vis eller finde en duft i shoppen der kan friste. Vi gør vores bedste for at beskrive parfumerne og deres duftnoter på produktsiderne. Du kan også se mere i vores duftguide


SPØRGSMÅL TIL FRAGT & LEVERING:


Leveringstid?

Hvis du køber en lagervare hos os, så sendes den indenfor 1 - 2 hverdage. Er din ordre bestilt inden kl. 14.00 på hverdage, kan du næsten altid forvente levering på den førstkommende hverdag. Køber du en vare som skal hjem fra vores fjernlager, så går der mellem 3-5 eller 4-8 hverdage. Leveringstid er oplyst under hvert produkt og fremgår når du klikker dig ind på produktet. Men vi sender selvfølgelig altid din ordre afsted så hurtigt som muligt, i mange tilfælde også tidligere end de 3-5 eller 4-8 hverdage. Så snart din ordre pakkes på vores lager, får du en mail med opdatering og ligeledes en mail med din pakkes forsendelsesoplysninger, så snart den er afsendt.

Bemærk venligst, at hverdage ikke gælder weekender og helligdage. I forbindelse med højsæsoner, som eksempelvis Black Friday og julemåneden, kan der i få tilfælde opstå længere leveringstid.

Hvordan kan jeg se om en vare er på lager?

Når ud klikker dig ind på det ønskede produkt, kan du altid se den forventede leveringstid på produktet. Det er anført i boksen under produktet. Hvis produktet er helt udsolgt, vil det også fremgå her. Ønsker du at få besked, når et produkt er tilbage på lager igen, kan du her taste din email og tilmelde dig "tilbage på lager" beskeden. Så sender vi en mail til dig, så snart produktet igen er muligt at bestille.

Kan jeg bestille til udlandet?

Lige nu sender vi kun til Danmark og Sverige som standard. Men vi hjælper dig gerne med forsendelse til andre lande hvis muligt. Skriv til vores kundeservice, så ser vi gerne om vi kan hjælpe dig. Det er pt. ikke muligt at sende til Grønland og Færøerne.

Kan jeg afhente min bestilling hos BilligParfume.dk?

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at hente din bestilling hos BilligParfume.dk da vores administration og lager er ikke har samme lokation.

Kan jeg få et track & trace nummer på min pakke?

Alle pakker sendes med track & trace. Du kan altid tracke din pakke her, efter du har fået mail fra os, med besked om, at varen er afsendt. Så snart din ordre er afsendt, modtager du en mail fra os med dit track information. Både GLS, DAO og Instabox holder dig også løbende opdateret på din forsendelse, via enten sms eller email. Husk altid at se på din ordrebekræftelse, om du har oplyst korrekt email og mobilenummer.

Jeg har fået en mail om at min pakke er afsendt, men der er ingen scan på linket?

Så snart din pakke er afsendt herfra og overdraget til transportøren, sender vi dig en mail med dit track nummer. Du kan herefter følge din pakke på det medsendte link. Vær dog opmærksom på, at transportørerne først scanner din pakke, så snart den er registreret på deres central, det kan derfor oftest først ses på linket efter kl. 20.00. Skulle det ske, at der efter 24 timer stadig ingen scan er på din pakke, er du meget velkommen til at kontakte transportøren direkte eller vores kundeservice, så vi hurtigst muligt, kan hjælpe dig med at få pakken efterlyst. Vær opmærksom på at der ved helligdage, Black Friday og i juletiden, kan være forsinkelse hos transportørerne, og der i nogle tilfælde kan gå op til 48 timer, inden din pakke får et scan.


SPØRGSMÅL TIL DIN ORDRE:


Jeg får ingen mails med bestillingsbekræftelse, status eller andet fra jer?

Har du kigget om vores mail skulle have gemt sig i din spam folder eller uønsket post? Vi ved, at det desværre kan drille for nogle. Vi sender altid til den email adresse du har oplyst ved bestilling. Er du i tvivl om du har fået tastet korrekt informationer, er du altid velkommen til a skrive til os, så hjælper vi dig gerne.

Jeg har ændringer til min ordre?

Har du ændringer til din ordre, så kontakt kundeservice, så hjælper vi dig med at få din ordre tilpasset, hvad enten der skal tilføjes flere varer eller ændres i str., variant eller lign. på eksisterende ordre. Skal du tilføje mere til din ordre, kan du altid oprette en ny ordre og sende os en mail med dine ordre numre, så sørger vi for at fragten bliver fratrukket den ene ordre, så du ikke betaler for dette 2 gange. Vi kan aldrig hæve mere på dit betalingskort end du selv har godkendt, derfor er en ny ordre og betaling også nødvendig hvis du skal tilføje flere produkter.

Jeg har ændringer til min leveringsadresse?

Hvis du ønsker ændring af leveringsadresse efter bestilling, kan vi hjælpe dig med det, så længe ordren endnu ikke er afsendt. Har du fået en mail fra os, at din ordre nu er afsendt og et link til tracking, er det deværre ikke muligt for at ændre længere, da disse data allerede er modtaget og behandlet hos transportøren. Før din ordre afsendes, kan vi hjælpe dig med at rette adresse. Ønsker du en anden leveringsform eller transportør, end den du har valgt da du gennemførte bestillingen, skal du være opmærksom på, at prisen kan være en anden.

Afbestilling:

Ønsker du at annullere en allerede afgivet ordre, bedes du hurtigst muligt, sende en mail til os, anfør gerne "annullering samt bestillingsnummer" i emnefeltet. Du kan evt. videresende den bestillingsbekræftelse du har modtaget på mail. Annullering af en ordre bør ske senest samme dag som ordren er afgivet, og helst indenfor 48 timer efter ordreafgivelse. Har du allerede fået en mail fra os, at vi nu pakker din ordre, er ordren allerede ved at blive ekspederet på vores lager. Det er derfor ikke muligt at annullere ordren, men du er altid velkommen til at benytte dig af din retur- og fortrydelsesret. Læs mere om returnering her

Hvordan sender jeg retur?

Hvis du ønsker at returnere en vare, kan du læse mere omkring retur her


ANDRE SPØRGSMÅL:


Hvordan bruger jeg en rabatkode?

Har du været så heldig at få en rabatkode, skal den indtastet i feltet Gavekort/Rabatkode, som du finder på chek-ud siden. Vær opmærksom på at rabatkoder kan have minimumskrav der skal opfyldes før den kan aktiveres samt at rabatkoder ikke kan kombineres med andre koder, fri fragt, produkter med wow pris eller spar på flere kampagner. Læs derfor altid de oplyste vilkår for lige netop din kode. Du kan læse mere om brug af rabatkoder her

Er I godkendt af Fødevarestyrelsen

Ja! For at sælge bl.a. kosttilskud skal man være godkendt - og vores godkendelse er udstedt 24.08.2012.

Mit spørgsmål er ikke i listen!

Har du et spørgsmål som ikke står beskrevet herover kan du altid skrive til os, så skal vi forsøge at hjælpe dig.